2013-02-21

My Mama

.
.
.
.
.
.

siapa ni?siapa perempuan dalam gambar ni? siapa tah?
.
.
.
.
hah! ni la wanita yg dok usung perut 9 bulan dan dalam perut tu tak lain tak bukan aku la yang degil nak mampos, baran tak pasal,mulut takde insurans. ha semua yg anak anak lain tak buat. itu la aku.

and macam mana teruk sekali perangai aku ni, perempuan ni tetap sayang aku.
nak tahu kenapa?

hek eleh, senang la jawapan dia, budak yg tak ada gigi pun boleh jawab. haiyo
it is because i'm her daughter and she's my mother.

kalau nak tahu, saya fon sayang mama saya.

Nak tahu kenafa saya sayang dia? 
sebab dia best 
nah! aku sia bold and large kan lagi font tu

nak tahu kenapa mama saya best?           

kau rasa ada ke mak yang nak coverline untuk korang kalau korang balik lambat? takde kan? takde kan?
haa mama aku cenggitu wehh.

aku ni takde la nak kata selalu keluar malam. tapi sekali sekala tu ada la, huhu
so,kisahnya
semalam aku pergi tengok kerat 14. movie start 1030 balik kau tau la pukul brp en?
mak aku boleh bantai cakap kat abah aku yg aku kerja. haha padahal aku off kot semalam

see? mama aku best kan

NEXT.
Aku ni family bukan la jenis kaya pon
ada la sikit sikit. tak banyak.

ada one day tu aku terlintas nak cakap begini,
"ma adik nak iPhone 5 boleh tak?tapi nanti adik bayar bulan bulan la"
jawapan dia
"hmm, boleh la, tengok next month ok."               

kalau dah dengar mak kau bagi jawapan cenggitu, apa pulak tak senyum sampai telinga kan?

time flies~ ewah
satu pagi ewah
"adik ain, nah *hulur duit*"

fuh terkejut hakuuuu

teros aku mandi then
"abah lets go beli aiponpai" 

ok dah.

kalau aku nak tulis kebaikan mama aku ni ke'best'an mama aku ni
memang makan masa la cerita dia.

so buat masa ni ini je yang aku mampu cerita haha.

k bye nak mandi nak siap pi kerja!

ADIOS~